Дослідники англійського книжкового ринку BM стверджують, що
найбільшими невдахами книжкової галузі минулого року виявилися мережі
книжкових магазинів та книжкових клубів – обсяг їхніх продажів та доля
ринку знизилася.
Минулий рік зупинив падіння у продажу книжок. Обсяг продажів у
кількісному численні зріс на 11%, у вартісному – на 4%. Сектор
супермаркетів та інтернет-продажів зріс на 3% за кількістю, проте за
сумою знизився на 2% в інтернеті та на 1% у супермаркетах.
Втрати мереж книгарень становлять 2% у кількості та 3% у вартості
книжок. Доля ринку цього сектору скоротилася за чотири роки з 37% до
33,5%.
Продажі поштою через книжкові клуби впали на 2% і доля
...
Читати далі »