Дослідники англійського книжкового ринку BM стверджують, що
найбільшими невдахами книжкової галузі минулого року виявилися мережі
книжкових магазинів та книжкових клубів – обсяг їхніх продажів та доля
ринку знизилася.
Минулий рік зупинив падіння у продажу книжок. Обсяг продажів у
кількісному численні зріс на 11%, у вартісному – на 4%. Сектор
супермаркетів та інтернет-продажів зріс на 3% за кількістю, проте за
сумою знизився на 2% в інтернеті та на 1% у супермаркетах.
Втрати мереж книгарень становлять 2% у кількості та 3% у вартості
книжок. Доля ринку цього сектору скоротилася за чотири роки з 37% до
33,5%.
Продажі поштою через книжкові клуби впали на 2% і доля їх на ринку становить 11%.
Дослідники стверджують, що протягом останніх п’яти років
відбувається зсув у бік дешевших книжок. Середня ціна книжок, що їх
купили у супермаркетах з 2005-го року впала на 11,2% і становить 4,5
фунти (54 грн.) В мережі Інтернет – на 19,7% до 8 фунтів (96 грн.)
Проте англійці твердо тримають фасон – тільки 9% опитаних читачів
заявили, що у виборі книжок керувалися ціною. Фото www.inpic.ruЗа матеріалами Друг читача
|